Siapa Untung Reload 2 U

Untung Reload 2 U merupakan General Manager yang berdaftar dengan serve A&A Mobile yang diterajui oleh ZM Easy Mobile (KT0230033-M) carian SSM. Serve A&A Mobile merupakan serve yang terbaru dengan pelan pemasaran yang hebat pernah dikeluarkan oleh ZM Easy Mobile. Antara produk yang disediakan oleh syarikat ialah e-reload iaitu menjual topup secara sms tanpa kad kepada pelanggan dengan hanya menghantar code sms mudah kepada serve dan serve akan menghantar topup kepada pelanggan dan juga PIN.

Untung Reload 2 U dikendalikan saya, Fatin Khalis yang berada di Lembah Pantai, Kuala Lumpur. Untung Reload 2 U diwujudkan adalah untuk menaja agen yang ingin mendaftar dan memperoleh keuntungan yang tinggi dari syarikat selain berkongsi pelan pemasaran kepada anda yang berminat untuk menjadi usahawan topup.

Dengan pelbagai pakej yang menarik dan yuran pendaftaran yang murah, sesiapa pun boleh menyertai Untung Reload 2 U. Jika anda berminat untuk menjadi agen topup, anda amat dialu-alukan untuk mendaftar dengan Untung Reload 2 U.

Jika anda mempunyai masalah pendaftaran dan dan tidak faham, anda boleh menghubungi saya melalui sms/call 017-2340195 (Fatin).

Jika anda mempunyai masalah topup tidak masuk,masalah tambah modal atau masalah teknikal, sila hubungi careline di talian 014-8307732.

Sekian terima kasih,


Fatin Khalis Abdul Halim
Admin Untung Reload 2 U.
H/p: 017-2340195